IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenSay Hello Devian10

 

 Say Hello

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LuxuriousMoments
яιѕє σƒ тнє ρнσєηιχ
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 190

Say Hello Empty
BerichtOnderwerp: Say Hello   Say Hello Emptydo dec 06, 2012 9:35 am

Say Hello 34dlg94
Wel hallo daar.

Wat een verassing om iemand zoals jou hier te zien.
Meestal komen hier geen Loners gezien er geen goed voedsel te vinden is in dit gebied logisch dat ik verbaast ben jou hier te zien.

Wat zeg je? Wat ik hier dan doe. Simpel zat. Ik ben een Guardian van de pack die hier leeft. Winterfell onder leiding van Dakota we zijn nog klein maar bezitten een groot gedeelte van het noorden waar wij jagen en natuurlijk samen leven. Het leven in Winterfell is geweldig al zijn er natuurlijk vele verantwoordelijkheden die het leven in een pack met zich mee draagt. We moeten wachtrondes lopen en de Pack ten aller tijden met ons leven te beschermen.
Waar we het voor doen?

Simpel, een gevoel dat je nooit zal krijgen van alleen leven een gevoel van een grote familie om je heen die voor je vecht en voor je zal sterven. We zullen nooit opgeven en strijden tot het laatste punt om Winterfell te beschermen.

Wat zeg je? Wil je ook bij Winterfell. Natuurlijk kan dat. Roep mijn Queen Dakota maar zij zal je roep beantwoorden en kijken of je sterk genoeg bent om in ons sneeuw land te komen wonen..


AANMELDINGEN ZIJN OPEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://creatures.actieforum.com
 
Say Hello
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creatures of the Night ::  :: Packs :: High North // Winterfell // Dakota-
Ga naar: