IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenJust some me stuff. Devian10

 

 Just some me stuff.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jennifer

Jennifer


Aantal berichten : 6

Just some me stuff. Empty
BerichtOnderwerp: Just some me stuff.   Just some me stuff. Emptyma dec 03, 2012 7:06 am


RED XIII

TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST
Just some me stuff. N184sw

Code:
[table align="center" bgcolor=white][tr][td][center]
 <table align="center" width="360"><tr><td align="left"> [size=9][color=black][i][b][center]RED XIII[/center][/b][/i] [justify]
TEKST [/justify]
[IMG]http://i50.tinypic.com/n184sw.jpg[/IMG][/center]
[/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table]


Just some me stuff. 2w3569x

TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST

Code:
[table align="center" bgcolor=white][tr][td][center]
 <table align="center" width="360"><tr><td align="left"> [size=9][color=black][IMG]http://i49.tinypic.com/2w3569x.jpg[/IMG][justify]
TEKST [/justify]
[/center]
[/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer

Jennifer


Aantal berichten : 6

Just some me stuff. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some me stuff.   Just some me stuff. Emptyma dec 03, 2012 8:29 am


RED XIII

Algemeen
Naam Nanaki (Roepnaam; Red)
Geslacht Mannelijk
Leeftijd 45 jaar
Mutatie van Leeuw - Hond
Pack Loner

Innerlijk
Algemeen Red is intelligent, hij kent veel over wereld en zijn verhalen. Hij kent vele legendes en heeft veel reizen ondernomen naar iedere uithoek ervan. Hij weet precies wat het gevaar is en weet wat goed en slecht is. Hij eert al wat hoger dan hem staat en is loyaal aan zijn gezagnemer maar voor de rest is Red een behoorlijke eenling. Als er commotie is zal hij er altijd zijn, hij is nieuwsgierig maar zal altijd alles vanop een afstandje gaande slaan. Een lafaard is hij nooit, hij zou nooit in de pootafdrukken van zijn vader stappen die hem indertijd heeft achtergelaten. Red is een echte doorzetter, een vechter, moedig en een durver. Hij is in voor avontuur en is bereidt anderen te beschermen als dat van hem gevraagd word. Red is beleefd, voorzichtig, terughoudend en een tikkeltje achterdochtig als het op bepaalde zaken aankomt. Maar hij is bovenal vrij goed gezelschap nadat je de eerste kennismaking met hem hebt gehad. De nacht van de volle maan is de enige nacht dat Red helemaal de controle verliest, het is vreemd maar een volle maan geeft hem een teveel aan adrenaline waardoor hij te explosief of anderen reageert en veel te vaak met hen in de clinch ligt. Hij kan er niets aan doen, het gebeurt gewoon. Hij haat het maar kan er niets aan veranderen.
Likes Nacht - Jagen - Bergachtig gebied
Hates Volle Maan - Groepen - Vol zonlicht - Warmte - Water
Goede eigenschap Intelligentie
Slechte eigenschap Achterdochtigheid

Uiterlijk
Bouw Red is gigantisch, hij heeft een schofthoogte van 1.20 meter en is breedgebouwd. Heeft een goede proportie aan spieren, strakke kaken, scherpe tanden, lange nagels en een gevaarlijk krachtige staart. Het krachtigste deel aan zijn lichaam zijn hoogstwaarschijnlijk zijn poten, hij heeft enorm krachtige poten met een stel gevaarlijke nagels. Verder is Red behoorlijk getraind, overal rollen de spieren onder zijn lichaam door.
Vachtpatroon/kleur Red's vacht is grotendeels oranje tot donkerrood. Hoe meer je naar zijn schoft gaat hoe donkerder zijn vacht word, ook zijn hoofd en poten zijn meer donkerrood buiten zijn flank en staart die dan weer zacht oranje zijn. Er zijn aftekeningen over zijn vacht die hij heeft meegekregen uit zijn thuisbasis. Op zijn schouder staat zijn getal XIII, de zoveelste mutatie van zijn soort. Verder heeft hij nog andere zwarte symbolen op zijn vacht staan.
Lengte vacht Niet kort maar ook niet halflang, daar ergens tussen. Zijn manen zijn ook helemaal niet zo lang en stug bruin, op zijn oortjes staan langere haren.
Oogkleur Witgeel; Zijn rechteroog is door een oude wond verblind, hij heeft daar een lang litteken aan overgehouden.
Extra's door mutatie Draagt om iedere poot een ijzeren brede pootband; getatoeëerd; heeft pluimen achter zijn oren en parels rond twee plukken van zijn bruine manen.

Relaties
Moeder Why mom, Why you leave? For him?
Vader Coward; don't want to know you!
Broers -
Zussen -
Kinderen -
Overige Familie -
Partner Is there somewone like me?
Just some me stuff. N184sw

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just some me stuff.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creatures of the Night ::  :: Character Market :: Droppings-
Ga naar: