IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenI worship deadman.. Devian10

 

 I worship deadman..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
яιѕє σƒ тнє ρнσєηιχ
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 190

I worship deadman.. Empty
BerichtOnderwerp: I worship deadman..   I worship deadman.. Emptyma nov 26, 2012 10:07 am


kaene
Never lived, you never died
Your life has been denied


Roze ogen staarde recht in de kille nacht terwijl haar lange rozige vacht half door de wind werd meegesleurd. Toch was ze niet bang voor deze wereld die haar zo kil leek. Nee waarom zou er angst moeten zijn als ze wist dat ze kracht bevatte?

Kaene was haar naam een jonge Creature die voor het eerst vrij en los was. Los van haar tante die haar onder haar hoedde had gehad. Los van elk wezen wat hier rondliep. Vrij als de wind en mooi als de maan. Even knipperde ze en liet haar lange dunne staart heen en weer zwaaien zoekend naar enig vorm van leven. Kaene was een gezelschapsdier ze had het niet op eeuwig en altijd alleen zijn en daarom toen er een vlekje wat duidelijk een ander wezen betekende aan de horizon verscheen fleurde ze helemaal op en nam een grote sprong richting het wezen. Goed of slecht het kon haar niet schelen. Het zou haar tenminste vermaken..
I worship deadman.. 2q9z23n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://creatures.actieforum.com
Pipvl




Aantal berichten : 28

I worship deadman.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I worship deadman..   I worship deadman.. Emptydo nov 29, 2012 3:27 am

I worship deadman.. Slarian
s'larian
You are made to be ruled my dear,
in the end you would always kneel..


Bij elke stap die mijn lichaam zette drukte de kussens onder mijn poten lichtjes in. De geur van het dode landschap fleurde me op. Het was juist het donkere, nare wat me naar zich toe trok. De zon verlichtte mijn glanzende vacht waaronder mijn spieren rolde. Vol souplesse en kracht trok ik mijn lichaam voort. Wie was ik? Was een vraag die je het hele leven bezighoud en waar je niet onderuit kon komen in het leven. Ik was S'lairian, een sterke luipaard met ver ontwikkelde zintuigen en heldere blauwe ogen. Ik was niet goed, ik was niet slecht. Ik was wie ik was. Ik was anders. Ik was mezelf. Niemand had de behoefte aan mij. Ik zou ene gedrag stoornis hebben volgens sommige. Ik bekijk vanaf de andere kant. Dingen die niet interessant zijn interesseren mij niet. En gaan dan niet ene oor in ander uit. Ze komen er niet. Ik was gewoon mezelf. Deal with it.

Met elke pas die ik zette kwam ze dichterbij. Ik rook het, ik hoorde haar, ik voelde haar. Ik voelde elke pas die ze zette in de grond galmen. Het was voor mij alsof een olifant over de grond rende. Ik voelde het dreunen. Ik rook haar geur. ik hoorde de lucht uit haar neusgaten komen. Al snel zag ik haar lichaam voor me staan. Geamuseerd nam ik haar in me op, al was ze nog slecht een punt in de horizon. Het was voor bij zicht genoeg. Ze had iets wat mijn aandacht trok. Of haar roze manen waren of haar paarse kleur. Ze was amuserend niets meer, niets minder. Wanneer ze vrolijk op me af komt rennen neem ik mijn pas terug en blijf uitdagend stil staan. Mijn lichaam groot gemaakt, mijn spieren opgespannen. In een soepele beweging cirkelde ik om haar heen. Zonder mijn stemming mijn gedacht ook maar iets bloot te leggen. "Jij bent zeker gek op roze, is het niet?" Wat het antwoord zou zijn intereseerd me niet. Dat zouden woren zijn die niet tot me door zouden dringen. Die ik een minuut later al weer vergeten was. Voor haar nam ik mijn pas terug en deed een paar stappen naar achter dat ik een paar meter voor haar neus stond. Rustig ging ik zitten en draaide mijn staart om me heen. Mijn neus geheven. Strak staan mijn ogen in die van haar. Afwachtend. Was ze acht zo amusant als ik gedacht had of was dat slecht een slecht vooroordeel geweest?

Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
яιѕє σƒ тнє ρнσєηιχ
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 190

I worship deadman.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I worship deadman..   I worship deadman.. Emptydo nov 29, 2012 7:15 am


kaene
Never lived, you never died
Your life has been denied


Al snel zag de grote gestalte dat het om een katachtige ging net als haar. Langzaam gleden haar oren heen en weer terwijl ze tot stilstand kwam voor het gevlekte beest. Even trilde haar staart laag over de grond maar ze hielt haar koel al was dat soms vreemd. Even niet het stuiterende beest dat ze was. Een zacht lachje krulde over haar lippen terwijl ze het dier onderzoekend aankeek. Zijn woorden zorgde er voor dat haar oren heel even beledigd in haar oren schoten en ze deed een stap schuin opzij. "Nee.." Siste ze bijna zacht en trok haar oren samen. "Voor zo ver ik wist kan je niet zelf bepalen hoe je er uit ziet.." Haar stem was iet wat koeler geworden alsof ze hem verachtte wat ze ook bijna deed. Hallo zeg wie denk je wel niet dat je bent, jezelf niet eens introduceren en vervolgens iemand beledigd..
I worship deadman.. 2q9z23n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://creatures.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I worship deadman.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I worship deadman..   I worship deadman.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I worship deadman..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creatures of the Night ::  :: Death Lands-
Ga naar: